Resident Evil 0-kostumepakke 2
Denne pakke indeholder Rebeccas sygeplejerske-kostume fra Resident Evil: The Mercenaries 3D og et Street Fighter Alpha 3 Cody-crossoverkostume til Billy. Bemærk: Kostumer fås også i en samlet pakke; tjek venligst dine tidligere køb, før du køber. Kostumer påvirker ikke spillet. Skift kostumer med Suitcase i Personal-sektionen af Status-skærmen.