Resident Evil 0-kostumepakke 1
Denne pakke indeholder Rebeccas cheerleader-kostume fra Resident Evil: Deadly Silence og et Wolf Force-crossoverkostume til Billy. Bemærk: Kostumer fås også i en samlet pakke; tjek venligst dine tidligere køb, før du køber. Kostumer påvirker ikke spillet. Skift kostumer med Suitcase i Personal-sektionen af Status-skærmen.