Resident Evil 0 – Komplet kostumepakke
Denne pakke indeholder alle kostumer til Rebecca og Billy: [Rebecca]: S.T.A.R.S. 1996, S.T.A.R.S. 1997, S.T.A.R.S. Prototype, Sportswear, Cheerleader, Nurse [Billy]: Wolf Force, Cody (Street Fighter) Bemærk: Kostumerne fås også separat; tjek dine tidligere køb, før du køber. Kostumer påvirker ikke spillet. Skift kostumer med Suitcase i Personal-sektionen af Status-skærmen.