Resident Evil 0-fandesign-T-shirt-pakke
Giv Rebecca et nyt udseende med vinderbidraget fra T-shirt-designkonkurrencen. Bemærk: Kostumer påvirker ikke spillet. Skift kostumer med Suitcase i Personal-sektionen af Status-skærmen.