Rengøringssamling fra Merge Games
Slap af med et par perfekte rengøringsspil! Genopbyg dit familiehjem på den forladte Jorden i det hyggelige adventurespil No Place Like Home, og hjælp med at redde vores forurenede planet og nogle nuttede dyr i Fresh Start. No Place Like Home - Velkommen til No Place Like Home! No Place Like Home er et nuttet og afslappende simulationsspil. Du er pigen Ellen Newland, som vil besøge sin bedstefar på jorden en sidste gang inden hun flytter til Mars. Men hun opdager at hendes bedstefar er væk og at hans gård for nylig er blevet ødelagt. Fresh Start - Velkommen til en verden, der har brug for din hjælp! Fresh Start er et afslappende solospil, hvor du drager ud på en mission for at rydde op i verden og give naturen dens friske form og farve tilbage. Se til, mens verden forandrer sig for øjnene af dig, mens du hjælpe dyr, løser hovedbrud og dyrker planter omkring dig. Rejs rundt og giv verden den Fresh Start, den fortjener!