Remnant Resistance-pakke
Indeholder "Remnant"-udseendet, der giver Lara en chance for at anvende bandage uden at forbruge ressourcer, "Moon Shadow" Heavy Pistol-udseendet samt det sjældne "Bullet Resistance"-foliekort, der gør Lara mere modstandsdygtig over for skud.