Reentrance BGM
PAC-MAN Championship Edition DX hovedmenu "ENTRANCE" er tilbage i en udvidet version, som man kan vælge at spille med. Mens den oprindelige version var mere tilbagelænet, i den lange version, er tempoet nu blevet øget til at matche spillets hektiske fart. Nummerets simple fraseringer udvikler sig uventet storslået mod slutningen.Dette add-on er med i All You Can Eat Add-on-pakken/udgaven.