Redout: Lightspeed Edition
Redout er rendyrket antityngdekrafts-racing, en hyldest til de klassiske racing-monstre fra spillehallerne. Det er designet til at levere en kompromisløs, hurtig, hård og tilfredsstillende køreoplevelse, spækket med den fartfornemmelse, der er så kendetegnende for genren. Gennemfør enkeltspillerkampagnen, der spænder over mere end 100 begivenheder, 11 spiltilstande og 35 baner. Lås op for 7 hold, 4 klasser, fartøjsopgraderinger og 12 power-ups. Fortsæt med online multiplayer, og sæt dine reflekser og koldblodighed på prøve mod hele verden, eller spil mod en ven med split screen og lokal multiplayer. Svævesystemet og kørselsmodellerne er baseret på fysik: hvert sving, hver hældning, hårde opbremsning, acceleration, hver snoning og hver kurve på banen vil påvirke dit fartøj. Dine modstandere er lynhurtige og nådesløse. Klar til at køre i Solar Redout Racing League?