Redout - Back to Earth Pack
"Redout - Tilbage til Jorden-pakken føjer de to nyeste banekomplekser til din Redout-oplevelse: Sequoia er hjemsted for de ældste træer, der stadig overlever på Jorden, og ligger der, hvor den canadiske delstat Alberta engang lå. En stor koloni af mennesker er blevet oprettet her og har levet i fuldstændig isolation i over 400 år. Den største gruppe blandt disse overlevende udgøres af mennesker af Navajo-herkomst, mens den næststørste gruppe er en hel brigade af skotske soldater. Rotorua er en forladt region i New Zealand, Jorden. Den er desværre bedst kendt for vraget af Ekspeditionen Titan III, et kolossalt havari af et Klasse-IV Koloni-skib, der styrede ned på planetens overflade efter et fejlslagent gravitations-spark. Området er kendetegnet af geotermisk aktivitet, en meget interessant gruppe af svævende sten samt en betydeligt lavere tyngdekraft end på resten af Jorden. Tilbage til Jorden-pakken indeholder: - Den nye Sequoia-verden med 5 baner og en ny Boss-bane. - Den nye Rotorua-verden med 5 baner og en ny Boss-bane. - 25 helt nye karriere-begivenheder. - WALKER, VOID, GRID og RANGER-designs til alle dine skibe! - 5 nye, eksklusive farver! Multiplayer I en multiplayer-lobby er det kun nødvendigt, at værten ejer DLC-pakken, for at alle kan køre på de nye baner!"