Red Happi Coat
Fejr sommeren med denne fyrværkerifestival! *Disse genstande vil dukke op i din kommode, når du har accepteret den via den blå kasse foran dit hus. *Outfits kan skiftes ved at bruge spejlet eller kommoden i dit hus.