Reckless Car Pack
Udvid din garage med tre unikke biler! Gorbie: Denne besynderlige fanfavorit er her endelig! Det er en fornøjelse at køre i denne bil og endnu sjovere at smadre den! Blade: Højdepunktet af amerikansk racerbilsdesign – denne 80’er-inspirerede muskelbil ser vanvittigt hurtig ud, selv når den holder stille! Stepvan: Denne klassiske isbil serverer ikke frosne lækkerier, men brandvarm ravage! Denne DLC-pakke er inkluderet i Season Pass 2.