Rebel Galaxy
Rebel Galaxy er et storskrydende rumeventyr, med actionfyldt kamp, udforskning, opdagelse, handel, og "forhandling" med de aparte beboere på kanten af det kendte univers. Som kommandør på en ekstremt kraftfuld Stjernedestroyer, vil du bekæmpe pirater, udforske anomalier, blive vender med med aliens, søge efter vraggods, mine asteroider, og opdage artefakter. Vælg din vej som en skælmsk do-gooder, snu rum-erhvervsdrivende eller magtbegærlig kaper - eller måske lidt af hvert! Køb større og bedre skibe med dine hårdt tjente point, og udstyr dem med en bred vifte af onde våben og forsvarsmekanismer. Sat i en galakse af fantastiske seværdigheder, og hemmeligheder, Rebel Galaxy er først og fremmest et heltedigt om eventyr, udforskning, og kamp. Udkanten af universet er et temmeligt farligt sted, så pas på din ryg.