Realms of Arkania: Star Trail
De forenede orkestammer forsøgte at invadere regionen Thorwaln, men en gruppe af dristige eventyrere afværgede deres planer. Orkerne har nu omgrupperet og angrebet andre mere sårbare områder - Lowangen er besat og halvdelen af Svelltdalen ligger i aske. En elver ambassadør indkalder eventyrerne til byen Kvirasim. For at forene elverne og dværgene i kampen mod en fælles fjende, skal de genfinde en artefakt kendt som Salamanderstenen. Star Trail er en troværdig genfortælling af Realms of Arkania's klassiske efterfølger. Dette hardcore RPG-spil indeholder snesevis af talenter og magi, forskellige racer og karakterklasser samt et udfordrende isometrisk, turn-based kampsystem. Følg dine ordrer og opfyld din opgave om at hente Salamanderstenen - freden mellem elverne og dværgene afhænger af det!