Realm Royale Reforged
Realm Royale er tilbage i Realm Royale: Reforged! Vi rejser tilbage i tiden for at genoplive populære funktioner som panser, strengere klasseopdeling og udvidet udrustningsmuligheder. Du kan også opdage helt nye evner, våben og meget mere i fantasyverdenen, du kender og elsker. VÆLG DIN SPILLESTIL Vælg din klasse, få fantastiske våben og magiske evner, og samarbejd med dit hold for at vinde. Undgå den livsfarlige tåge ved hjælp af ridedyr. Kan du bliver krigeren over dem alle? DET ULTIMATIVE TEAM ROYALE Få vennerne med: Nu må I kæmpe sammen. Hjælp dit hold ved at smide en Healing Totem, eller send en ildkugle af sted mod himlen for at afsløre angribende fjender. Sammen kan I vinde kronerne og sejren. BETVING VILDE EVNER Opdag enorme evner over hele riget. Sus gennem luften, og kast med besværgelser, eller sving dig nemt omkring med din Grapple Hook. Overraske fjenderne med en listig Decoy, eller læg en Proximity Mine, som de først opdager, når det er for sent. Til din helt til hvert spil med de evner, der passer bedst til den kommende kamp. SKAB LEGENDARISKE VÅBEN Vælg traditionelle våben som shotguns og snigskyttevåben, eller kast dig ud i fantasien med isstave, økser og armbrøster. Hvis du vil vinde, skal du huske at bruge de Forges, du finder rundt omkring i riget, så du kan skabe mægtige evner, episk udstyr og endda vække faldne kammerater til live. Men pas på! Fjenderne kan angribe, mens du er optaget. SVING DIG I SADLEN, OG UDFORSK LØS Rejs gennem den frodige Jaguar's Claws-jungle og den glohede ørken i Goblin Gulch. Besøg det frosne Everfrost og den farvestrålende Fungal Forest. Og det bedste ved det hele: Du behøver ikke gå rundt i dette enorme rige. Du kan blot hidkalde dit ridedyr for at flygte fra tågen og ride ud i din næste glorværdige kamp! OVERLEV SOM KYLLING Døden er ikke endegyldig i riget. Hvis nogen får dig ned med nakken, forvandler du dig til en kylling. Undvig dine fjender længe nok, og så vil du komme tilbage, klar til endnu en kamp! Overlev, og overlist dine fjender for at vinde kronerne!