Realm Royale Bass Drop-samling
Festen stopper aldrig med Realm Royale Bass Drop-samlingen! Start festen med Bass Drop Skydive, og begynd at droppe beats – og nedlægge fjender – som Technomancer Mage. Rid i kamp på den svævende Neon Booster, der også er en del af den forstærkede animerede spray! Og hvis du taber en kamp, men ikke er klar konsekvenserne, kan du prøve at undslippe din skæbne som den altid moderigtige Beat Boks Chicken! Bass Drop-samlingn indeholder følgende genstande: Technomancer Mage-overflade Neon Booster Beat Boks Chicken-overflade Bass Drop Skydive Forstærket animeret spray I Realm Royale kan du vælge en klasse og skabe din egen helt med dødbringende våben og stærke evner. Udforsk en fantasy-verden på hesteryg, og lav legendarisk udstyr, der kan ændre spillets gang. Kan du overleve den første Battle Royale-kamp med 100 personer?