Real Farm - Grünes Tal Map
Real Farms verden er blevet større. Spring ud i den nye bane ‘Grünes Tal’. Fordyb dig i et miljø inspireret af Vesteuropa med frodige skove, grønne bakker og pittoreske byer. Begynd i Grünes Tal med et helt nyt køretøj, Ebon Sports UV, og gør dig klar til et nyt eventyr. Gennemfør nye opgaver, besøg nye steder og bliv en del af landmændenes fællesskab. Begynd din færd med en etableret gård i fri tilstand eller start fra bunden i karrieretilstand – alt er muligt i Grünes Tal!