RAW - Realms of Ancient War
R.A.W. - Realms of Ancient War - det nye heroiske fantasy hack-n-slash (action/rollespil) tager dig til et kontinent, der hærges af krig! Tag kontrol over en stærk Kriger, en mørk Troldmand eller en Slyngel, som er mester i at stjæle, og kast dig ud i et storslået eventyr fuld af action! Det eksplosive Hack 'n' Slash (action-/rollespil) R.A.W. fører dig alene, eller med en medspiller, gennem mange rige og varierede baner, som er fulde af dødbringende bæster og action! Optjen erfaring gennem de voldsomme kampe, du kæmper, plyndr våben og magiske genstande fra dine modstanderes livløse kroppe, og udvikl din helts kræfter! Lær ny magi og endnu mere ødelæggende trolddom, hvoraf nogle kan påføre enorme skader og udrydde dine fjender i dusinvis! Tag direkte kontrol over dine mest magtfulde fjenders kroppe, og så disharmoni og ødelæggelse lige i hjertet af fjendens hære! Ønsker du at samarbejde (lokalt), kan du invitere en ven med på dit eventyr. Koordinering og samarbejde er vigtige ingredienser, når du skal udrydde din overtalsmodstander!