Ravenswatch - Fairytales Skin Pack
Der var engang, før mareridtets fordærv, hvor der fandtes helte i fortællinger og legender. Bær deres flamboyante kostumer, der minder om en lykkeligere tid. Indeholder et eksklusivt skin til Scarlet, Beowulf, Snedronningen og Rottefængeren. Tilgængelig i menuen Valg af helt.