Rally-X Skin
PAC-MAN får en selvkørende makeover. Tag ud på en hektisk biljagt i Rally-X-universet. Alle dine baner er nu i Rally-X-stilen - lige fra de irriterende spøgelser til den saftige frugt. Selv baggrundsmusikken er en specielt arrangeret version af musikken til det originale Rally-X. Bliv fejet af benene af den nostalgiske musik, mens du spiller PAC-MAN Championship Edition DX+, som du aldrig har set eller hørt det før. Denne add-on indeholder figurer, grafik og baggrundsmusik fra 80'er hitspillet Rally-X!Add-on er med i All You Can Eat Add-on-pakken/udgaven.