Raji: An Ancient Epiс
Vores historier starter i begyndelsen af en ny krig mellem dæmonerne og guderne. Historien om Raji: An Ancient Epic starter ved begyndelsen af en ny krig mellem dæmonerne og guderne. For at hævne deres nederlag i den sidste store krig, for tusind år siden, har dæmonerne udfordret guderne, som har ydmyget dem, og har invaderet menneskeriget med trudslen om udryddelse. Med troen på, at deres fjender var fuldkomment besejrede i den sidste store krig, for tusind år siden, har menneskene følt en falsk tryghed, og har glemt de alkemiske metoder, mens de har nydt freden. Ude af stand til at forsvare sig, falt byer og fæstninger, som efterlod menneskernes skæbne i dæmonernes hænder. Midt i kaosset, som byer og fæstninger faldt, og som unge børn blev bortført fra sine hjem, blev en ung pige ved navn Raji udvalgt af guderne til alene at forsvare menneskeracen. En historie om søskende Oplev en historie om søskende. Raji og Golu er søster og bror, som er adskilte fra hinanden af de angribende dæmoniske horder, og nu befinder sig midt i den store krig. Raji har påtaget sig at finde sin bror og sætte en stopper for den brutale krig. Dette kan kun lade sig gøre, hvis hun lykkes at nedbryde magten og forpurre den store dæmonherre, Mahabalasuras, onde plan. Betagende kunst Inspireret af indiske mytologier såsom Mahabharata og Ramayana, og af middelalderarkitekturen i Rajasthan. Raji: An Ancient Epic bringer en ny frisk stil til actioneventyrscenen! Hvert et hjørne af spillets omgivelser er tegnet med Pahari-kunststil og er kombineret af håndmalede teksturer, gengivet i 3D, hvilket giver Raji: An Ancient Epic en betagende og unik grafisk kvalitet, som sjældent er set i spil. Taktisk kamp Forskellige våben og krafter, som guderne har beriget Raji med, er til din rådighed. Din beherskelse af dem vil være altafgørende for din succes, da de dæmoniske horder med snilde tilpasser sig alle tænkelige situationer; mens Trishul kan være perfekt til den ene kamp, kan den mægtige Sharanga-bue være krævet til den næste. Et univers i oldtidens Indien For første gang nogensinde, kan du opleve et spil, som finder sted i oldtidens Indien, og som er fyldt med hinduistisk og balinesisk mytologi. Du vil befinde dig i oldtidens Indien, hvor hvert et hjørne skal udforskes. Fra fortryllende fortællinger fra spillets historie til tætpakkede kampe mod vilde dæmoner og bosser, gamle puslespil, massive fæstninger og paladser – oplev en fortælling om to søskende, der befinder sig midt i en guddommelig krig.