Railway Empire
USA, år 1830: "Den nye verden" er på vej frem. Industrien boomer, og kapløbet om at etablere det mægtigste jernbaneimperium i Nordamerika er gået i gang. Det er tid til at overliste og udmanøvrere dine konkurrenter, så du kan føre din virksomhed ind i det 20. århundrede. - Udnyt de økonomiske muligheder i De Forenede Stater i en lang kampagne, og kryds det storslåede kontinent i etaper fra kyst til kyst. - Før dit jernbaneimperium til succes ved at etablere et omfattende jernbanenetværk og optimere transport af passagerer og varer. - Behersk udfordringer og opgavemål igennem en række af scenarier, eller skab dit eget perfekte jernbanenetværk i frit spil uden noget økonomisk pres. - Undervejs i spillet kan du anskaffe over 40 historisk korrekte lokomotiver og over 30 forskellige vogne, som du skal anvende bedst muligt for at udnytte deres styrker og svagheder. - Konkurrér mod op til tre rivaliserende virksomheder og sabotér deres anstrengelser med banditter og spioner. - Med "Kør med" kan du udforske dit jernbanenetværk og de smukke omgivelser fra lokomotivførerens sæde i førstepersons-perspektiv.