Railway Empire - Japan
Japan 1872: Efter kejser Meijis reformer er den opgående sols land på vej ind i en tid med lovende industrielle og økonomiske omvæltninger. Japans langsigtede mål om at blive en nation med sit eget moderne jernbanenetværk i hele landet bliver en realitet. Folk fra de tidligere feudale len længes mod de blomstrende storbyer. I Railway Empire – Japan skal du bruge fremsynethed, planlægning og strategi til at etablere et jernbanenetværk, som kan understøtte denne rejse mellem land og by. Vil du prioritere den højt ønskede passagertransport eller fokusere på gods? Overvej det nøje, og opvej din indtægt mod passagerernes tilfredshed.