Railway Empire 2 - Deluxe Edition Upgrade
Digital Deluxe Edition indeholder hele spillet Railway Empire 2, det originale soundtrack, eksklusive skins til alle tre størrelser af jernbanestationer, et eksklusivt skin til dit hovedkontor og et eksklusivt skin til to lokomotiver. Nyd musikken når som helst, og vis konkurrenterne hvor storslået dit jernbaneselskab er!