Raging Justice
Raging Justice er et klassisk kampspil i episk målestok, der med vold og magt trækker genrens brutale charme ind i det 21. århundrede! Alt er kaos i byen! Forbrydelse og korruption har nået nye højder, og banditter spreder rædsel bag hvert hjørne. Nu er det er op til dig at slå og sparke dig vej gennem de dødsensfarlige gader og skabe retfærdighed. Indeholder: Knogleknusende kamp: Lad det regne med brutale slag mod nådesløse kriminelle i rå slagsmål set fra siden. Kæmp dig vej igennem adrenalinpumpende 2d-ødelæggelse med de helt klassiske kampscener. Arrestordrer: Vælg mellem at overmande og arrestere dine fjender helt efter bogen for at få liv og gennemføre baneudfordringer eller at tage loven i egne hænder og bringe retfærdighed med alle midler. Er du en god eller en grum betjent, når der er bøller overalt? Vær forberedt på, at dine valg har konsekvenser ... Våben: Slip den totale ødelæggelse løs med et vildt udvalg af våben. Slå en bardisk i stykker med en stol, hug dig vej igennem en gyde med en kniv, eller slå bander ned for fode med en græsslåmaskine. Retfærdigheden har aldrig før været så sød. Lokalt samarbejdsspil: Kæmp mod den kriminelle underverden alene eller få en partner til at hjælpe dig i blodbadet. Der bliver totalt kaos, når I giver raseriet luft ... bare sørg for ikke at ramme din makker i kampens hede! Global hiscoreliste: Glem alt om gode og dårlige betjente. Bare smid solbrillerne og tag sigte på at blive den bedste betjent! Spændingen stiger, og det gør din score også. Har du det, der skal til for at blive den barskeste?