RAGE 2: 2500 RAGE Coins (PC)
Køb 2.500 RAGE-mønter, en spilvaluta, du kan bruge i RAGE 2 til at købe kosmetik, udstyr og andet nyt indhold. Kig ind i butikken i RAGE 2, og se hvad de har at tilbyde.