Ræs med Ryan: Eventyrlig racerbane
Kom på en køretur, som dine børn sent vil glemme. Uden at forlade huset kan de køre om kap på to af USA's ikoniske veje og opleve både New York og Redwood. Udover at indeholde selve Ræs med Ryan-spillet åbner denne udvidelsespakke op for endnu flere timers underholdning med 1-4 spillere i YouTube-sensationen Ryans farverige verden!