Quiplash 2 InterLASHional: The Say Anything Party Game!
"Sig hvad som helst"-partyspillet er nu internationalt! Alt det hylende morsomme indhold fra Quiplash 2 fås nu på engelsk, fransk, italiensk, tysk og spansk! Plus … 100 EKSTRA franske sætninger! 100 EKSTRA italienske sætninger! 100 EKSTRA tyske sætninger! 100 EKSTRA spanske sætninger! De samme GODE GAMLE engelske sætninger! Alt i et FEMSPROGET Quiplash! Køb Quiplash 2 InterLASHional i dag, og gør din næste fest global – fordi absurditet er et universalsprog. * BEMÆRK: Det engelske indhold i dette spil er identisk med Quiplash 2, der er med i The Jackbox Party Pack 3. BEMÆRK* Dette spil er kun til flere lokale spillere.