Quest Hunter: Strangewood
Strangewood er en historietilføjelse til Quest Hunter. Udforsk nye steder, kæmp mod nye fjender, løs gåder med ny mekanik. Opgrader nye færdigheder og få nye våben og udstyr. Spil alene eller sammen med dine gamle og nye venner! Der sker noget mærkeligt i de vestlige skove. En enorm sky af blå tåge suger alt omkring til sig. Det, der før var en vidunderlig skov, ændrer sig drastisk. Selv banditter har en tendens til at undgå disse steder. Det er på høje tid for helten at besøge disse lande og rette op på tingene!