Pure Farming 2018
Spil globalt, og udvid dit landbrugsimperium til fire kontinenter! Prøv kræfter med alle aspekter af moderne landbrug, kreaturopdrætning, frugtplantager, drivhuse, jordkultivering og grøn energi. Kør rundt i virkelighedstro landbrugskøretøjer, bl.a. Zetor, Landini, McCormick, Gregoire, DAF, Mitsubishi og mange andre. Rejs rundt mellem dine gårde i Italien, Columbia, Japan og USA. Dyrk regionsspecifikke afgrøder, og brug særlige maskiner, som du aldrig har set i en landbrugssimulator før, f.eks. risplantere, hamphøstere og meget andet. Vælg mellem tre forskellige spiltyper, der hver byder på noget forskelligt: Nyd friheden og udfordringen ved at drive en gård i Free Farming, lær landbrugsfaget at kende i My First Farm, og sæt dine evner på prøve i opgaveorienterede Farming Challenges.