Pure Farming 2018 - Geder
Udvid dit landbrug, og begynd at opdrætte geder i Montana, USA! Byg stalde til gederne, køb ungdyr, fed dem op, og tjen penge på at sælge dem. Tilføj en helt ny type husdyrhold til din gård.