Pure Farming 2018 Digital Deluxe Edition
Digital Deluxe Edition inkluderer: - Germany Map DLC - Landini Rex F DLC - Lindner Geotrac 134ep DLC - Gomselmash Palesse CS-200 DLC - Special Outfit Pack Oplev det fulde omfang af moderne landbrug på globalt niveau med Pure Farming 2018: Digital Deluxe Edition. Gør din spiloplevelse endnu større med Germany Map, der byder på unikke, regionsspecifikke aktiviteter: Dyrk rapsfrø og avl får. Få yderligere tre specialiserede maskiner og fire særlige dragter til din spilfigur. Bliv global, og udvid dit landbrugsimperium til fire kontinenter!