Pure Chess Park spilpakke
Inspireret af New Yorks Central Park om efteråret indeholder denne spilpakke en originaly og vidunderligt sæt skakbrikker baseret på vilde dyr. Skak i Central Park er en af New Yorks mest kendte traditioner, og vi har forsøgt at fange den varme, afslappet og rolige atmosfære. Brikkerne selv kan vises i sten- eller harpiksmaterialer og med et ikonisk dyreliv såsom den ædle ræv og hunræv som hhv. konge og dronning, og en klog gammel ugle som tårn. Denne spilpakke vil med sikkerhed betage dig, og er en fantastisk tilføjelse til din Pure Chess kollektion.