Pumpkin Patch Costume
Fejr den uhyggelige årstid ved at klæde dig ud som denne Halloween-helt! *Disse genstande vil dukke op i din kommode, når du har accepteret den via den blå kasse foran dit hus. *Outfits kan skiftes ved at bruge spejlet eller kommoden i dit hus.