Psychedelic Personalization-pakke
Dine modstandere kommer til at trippe, når de ser dig med Psychedelic Personalization-pakken. Der medfølger en syret, animeret våben-camo samt tre hallucinerende sigtekorn, et calling card og et nyt emblem.