Professional Farmer 2017 - Gold Edition
Gør dig klar til livet på gården! Dette spil finder sted på din egen gård! Nyd livet som en landmand med alle de fantastiske opgaver og udfordringer! Tjen penge fra din erfaring som landmand, og brug din viden til at nyde tilfredsstillelsen, som en landmand føler, når man sidder foran pejsen på en smuk gård efter en hård arbejdsdag. Din indsats vil blive belønnet – jo bedre din jord er dyrket, jo flere dyr vil du avle, jo flere produkter vil du producere, og jo bedre er indkomsten, som giver mulighed for nye maskiner, større jordarealer og traktorer. Gå dybere ind i dit liv som landmand med den medfølgende DLC. Tag dig af yderligere dyr i 'Cattle & Cultivation', så solsikkefrø, udnyt et større kvægmarked og valgfrie kvægopdrættere, og nyde mange flere spændende funktioner.