Prison Architect: Psych Ward DLC
Ny opførsel kan resultere i nye udfordringer: Hvor godt klarer du dig? Psych Ward DLC giver spillerne mulighed for at åbne deres fængsel for en helt ny slags indsatte: de kriminelle sindssyge. Håndter deres behov og adfærd uden at ægge dem til bristepunktet. Hvis du forsømmer dine fangeres behov eller straffer dem for ofte, så risikerer du permanent at skade deres helbred. Indeholder: ● Nye indsatte med unikke personligheder! ● Nye vagter, der ændrer din fængselsoplevelse! ● Nyt personale: Ansæt psykiatere, som de indsatte kan snakke med, og kontroller fangernes adfærd ● Nye færdigbyggede fængsler, herunder verdens største flydende fængsel ● Nye byggegrunde, byg din nye facilitet i en forladt junglelejr eller i gamle ruiner ● Udstyr dit fængsel med nye polstrede celler og en fløj for de kriminelle sindssyge ● Vis og del dine fængsler i World of Wardens.