Prequel-trilogien-figurpakke
Vend tilbage til dengang, hvor det hele begyndte, med dine yndlingsfigurer fra Episode I, II og III, med Prequel-trilogien-figurpakken. Denne figurpakke indeholder Darth Maul, Padmé, kaptajn Panaka, Jango Fett, Zam Wesell, Watto, Jar Jar Binks og den sårede Anakin Skywalker efter hans skæbnesvangre duel på Mustafar.