Pre-order-bonus-T-shirt til Rebecca
Før var indholdet kun tilgængeligt for dem, der forudbestilte spillet, men nu er det tilgængeligt for alle Giv Rebecca et nyt udseende med denne eksklusive T-shirt med forudbestillingsdesign. Bemærk: Kostumer påvirker ikke spillet. Skift kostumer med Suitcase i Personal-sektionen af Status-skærmen.