Potionomics: Masterwork Edition
Oplev kapitalismens magi i Potionomics: Masterwork Edition, den forstærkede udgave af det fortryllende spil, som har den helt rigtige (trylle)formular til brygning af magiske drikke, virksomhedsdrift, opbygning og romantik. Efter hendes onkels alt for tidlige død arver den fattige heks, Sylvia, en butik med magiske drikke — og en enorm gæld. Selvom Sylvia er en ren nybegynder, er det op til hende at opbygge butikken og frelse sig selv. Heldigvis behøver hun ikke at løse opgaven alene. Med hjælp fra nye venner vil Sylvia lære at finpudse hendes forhandlingsevner, sælge mere end selv de største konkurrenter og gøre hendes butik til den FØRENDE trylledrik-destination i Rafta. Det gælder om at beherske de finere nuancer ved Potionomics! NØGLEFUNKTIONER Tænk strategisk og lær Forhandlinger kan være intense, så hver eneste øre tæller, men du vil let kunne håndtere Sylvias stress, hvis du spiller dine kort rigtigt. Opbyg venskaber med eventyrere og andre butiksejere i Rafta for at lære endnu mere avancerede forhandlingstaktikker. En opskrift på succes Vælg de bedste ingredienser for at gøre selv de mest basale trylledrikke helt ekstraordinære samt for at perfektionere smag og duft, så de tilfredsstiller selv dine mest krævende kunder. Men vær forsigtig — hvis ikke du tænker dig om, kan resultatet blive temmelig klamt! Fantastiske venner og fjender Rafta, hjem for noget af verdens mest potente magi, er proppet med store RPG-personligheder, som alle prøver at få et forspring på deres eventyr. Find nye venner, og rekruttér dem, så du kan hæve niveauet for dine egne trylledriksevner. Men forvent ikke, at alle er venlige… Din butik, dine regler Få din butik til at skille sig ud fra mængden med justérbar udsmykning. Og stilpoint er ikke det eneste udbytte. Hvis du udsmykker din butik helt rigtigt, kan du hæve dine priser, skabe trylledrikke af bedre kvalitet og meget mere!