Portal Knights - Kasse med Mørke ringe
Tilpas dine Portal Knights-karakterer med dette udvalg af Mørke ringe. Ringene omfatter: - Fluering - Ildherrerens ring - Tordenring Skil dig ud fra dine venner med dette fantastiske nye tilbehør til dine karakterer, mens du går på opdagelse i Elysia. Bare tag disse pyntende ringe på, og se med dine egne øjne. Verdenen Elysia har brug for DIG Deltag i dette actionfyldte co-op 3D sandbox RPG-spil og øg din karakters niveau, håndtere episke våben, besejr fjender i realtid og byg næsten alt! Skab dit eget eventyr. Smed din helt. Bliv den ultimative Portal Knight!