Portal Knights - Kasse med fantastisk hovedbeklædning
Tilpas dine Portal Knights-karakterer med dette udvalg af fantastisk hovedbeklædning. Beklædningsgenstande omfatter: - Bowlerhat - Mosca-maske - Monokel - Æblehat - Venetiansk makse Skil dig ud fra dine venner med disse stilfulde tilføjelser til din karakter, mens du går på opdagelse i Elysia. Bare tag disse pyntende hatte på, og se med dine egne øjne. Verdenen Elysia har brug for DIG Deltag i dette actionfyldte co-op 3D sandbox RPG-spil og øg din karakters niveau, håndtere episke våben, besejr fjender i realtid og byg næsten alt! Skab dit eget eventyr. Smed din helt. Bliv den ultimative Portal Knight!