Portal Knights - Humørikon-pakke
Emoji-pakken indeholder et udvalg af emojis som kan bruges til at give din karakter et personligt udseende i Portal Knights. Pakken indeholder: - Vred emoji - Grinende emoji - Hehe-emoji - Kysse-emoji - Lol-emoji - Kærlighedsemoji - Trist emoji - Smilende emoji - Overrasket emoji - Blinke-emoji Få adgang til din emoji-gaveæske fra butikken i Portal Knights. Bekæmp ondskaben, der har invaderet Potal Knights-verdenerne i dette actionprægede RPG-sandkassespil! Rejs mellem tilfældigt genererede verdener og mød nye karakterer. Stig i level og bekæmp monstre fra The Fracture. Udforsk hver verden og høst resurser, der skal bruges til at skabe unikke og mægtige genstande. Genopbyg verdenerne i evigt omskiftelige landskaber. Genopret verdensfreden ved at besejre the Portal Guardians og bliv den ultimative Portal Knight!