Police Stories
Utilgivelig og anspændt fortæller hver mission en historie om to politioperater - John Rimes og Rick Jones, fyldt med infiltrerende bendehulstænder, redning af gidsler, arresteringer og andre livstruende situationer. Funktioner: - Pågreb de mistænkte uden at ty til vold. Afvis et advarselsskud i nærheden af dem, eller engag dem i nærkamp. Det er bare nogle af de måder, du kan få dem til at indsende. - Send kommandoer til din kollega Rick Jones. Sørg for at bruge ham klogt - og hvem ved, han redder måske dit liv til gengæld. - Tilfældigt placerede kriminelle, gidsler og bevis gør hvert niveau unikt. - Som en retshåndhævende officer har du adgang til slutudstyret politiudstyr, såsom kameraer under døren, sprængladninger og mange andre. - Lokal co-op. Udfør missioner sammen for bedre score og sjovere!