Police Simulator: Patrol Officers: Fast Pursuit Vehicle
Fast Pursuit Vehicle (FPV) er det ideelle politikøretøj til hurtige forfølgelser. Dette køretøj accelererer hurtigere fra stilstand end andre køretøjer på grund af sin startkontrol-funktion og sine gode køreegenskaber. Denne unikke funktion kan kun aktiveres, når bilen holder stille, og hjælper dig med at få fart på, så bilen kan gå fra 0 til 100 km/t på 4 sekunder. Bremsning eller brat styring deaktiverer systemet af hensyn til førerens sikkerhed. Ved at interagere med bilens motorstyringssystem styrer startkontrol omhyggeligt motorkraft, drejningsmoment og trækkraft for at forhindre hjulspin og maksimere vejgrebet, så bilens fulde potentiale frigøres. Det er derfor en fantastisk tilføjelse til din garage. Denne DLC indeholder en ny patruljevogn: FPV FPV'en er udstyret med startkontrol og et elegant design Med startkontrol fra 0 til 100 på 4 sekunder.