Police Simulator: Patrol Officers: Compact Police Vehicle DLC
Oplev den spritnye Compact Police Vehicle (CPV) – tag den i brug til din første vagt og endda også på fodpatruljer! Denne kompakte politibil kan køre i parker og ned ad smalle gader, så du hurtigt kan komme rundt i Brighton og sørge for, at der er god ro og orden. På grund af dens nuttede størrelse bliver den også lynhurtigt en stor turistattraktion i byen!