Police Car-pakke
Nu kan du flygte fra politiet ved at downloade den gratis Midnight Club Los Angeles Police Car-pakke. Kør ræs i Border-, Highway eller Squad Control-politibiler (vælg mellem 1996 Chevrolet Impala eller Dodge Charger SRT8), hvis du vil slippe væk fra politiet, når der er rødt, og køre ræs i høj fart. Men overhold loven, for ellers sætter jagten igang. Download pakken nu og hent politibilerne fra din garage i takt med at de bliver låst op.