Poker Club: Gold Edition
Velkommen til den ultimative oplevelse af den mest fordybende pokersimulering, der nogensinde er lavet, inklusive: - Pokerklub - Pokerklub: Golden Bundle Pokerklub: Velkomstpakke Lev livet som en pokerproff i den mest fordybende pokersimulering nogensinde set med Ultra HD 4K-visuals og betagende ray-tracing. Uanset om du er en erfaren professionel eller helt ny på bordet, giver Poker Club: Gold Edition dig mulighed for at kickstarte din Poker Club-karriere med en massiv bankroll på 3.400.000 Poker Chips. Slut dig til et fællesskab af onlinespillere på vej til toppen, og følg dine fremskridt i mere end 10 Texas Hold’em-turneringstilstande. Flere måder at spille på Hæv dit spil med over 10 Texas Hold'em-turneringstilstande, inklusive freezeouts, shootouts, super-turbos, dusører og mere. Spil online med fællesskabet eller lav dine egne brugerdefinerede spil og spil efter dine egne regler. Vind sammen Tilmeld dig en klub og hold dig sammen med venner og spillere fra hele verden for at optjene belønninger, låse op for fælles mål og øge din klub i niveau. Bliv PCC Poker Tour Pro Gå videre fra baglokalespil til hovedbegivenheder med store penge, mens du klatrer i rækkerne i PCC Poker Tour. Tilpas din pro og spil dig til toppen. Forbliv forbundet Placer dine væddemål i daglige online turneringer og deltag i eksklusive planlagte begivenheder for at låse op for det seneste swag. Så tæt som det kommer på den ægte vare Fra den afdæmpede kælder i Ralph's Pizzeria til den forbløffende Intensity Arena; placer dine væddemål i fantastiske miljøer leveret i Ultra HD 4K med fuld ray-tracing-understøttelse.