Pneuma: Breath of Life
Pneuma: Breath of Life er en spændende førstepersons puzzle sætte gamere sind på prøve i en visuelt imponerende verden ved hjælp af Unreal Engine 4 og Fysisk baseret rendering. Pneuma giver spillere med en følelse af ærefrygt og en nådesløs vilje til at løse hver puslespil og fremskridt gennem en fortalte historie om selverkendelse, udforske den grundlæggende karakter af at være. Dette er den første person, puslespil 2015, som er designet til at tvinge spillerne tænke ud af boksen og udforske ud over, hvad de kender som virkeligheden. Spil som en gud, "Pneuma", og lytte til hans komiske selvoptaget indre monolog, mens han tager dig med på en rejse udforske og gennemkører hans gådefuldt verden. Rack din hjerne og fremskridt gennem en række miljømæssige udfordringer, der kræver perception, observation, og lateral tænkning færdigheder til at lykkes. Lift broer, rotere platforme og flytte hele bygninger alle med kraften i dit sind. Dette spil handler ikke om dine evner med en controller, det handler om, hvordan du opfatter og analysere situationer. Pres din hjerne til det yderste i denne spændende nye førstepersons puzzle som Pneuma overvejer virkelighedens natur og du udforske ontologiske mysterium livsånde.