Player Shortcut Bundle
Du kan få masser af våben, gadgets samt meget mere i Battlefield Hardline ved at spille, som du plejer, i de episke kampe mellem forbrydere og kriminelle. Men hvis du vil have direkte adgang til det nyeste udstyr med det samme, kan du hente Player Shortcut Kit for at låse op for det komplette arsenal til gadekampene. Følgende er inkluderet i sættet: o Enforcer Shortcut Kit: Få direkte adgang til otte Enforcer Class-våben og to gadgets. o Mechanic Shortcut Kit: Få direkte adgang til otte Mechanic Class-våben og fire gadgets. o Operator Shortcut Kit: Få direkte adgang til otte Operator Class-våben og to gadgets. o Professional Shortcut Kit: Få direkte adgang til alle Professional Class-våben og -gadgets. Inkluderer ikke Syndicate-, Expansion Pack- eller Promotional-våben.