Planet Zoo: Tusmørkepakke
List dig ind i skumringsdyrenes mystiske verden med Planet Zoo: Tusmørkepakken! Den indeholder fem utrolige, nye arter, over 200 detaljerede, nye dekorationsgenstande og det første nye karrierescenarie, siden Planet Zoo udkom. Forbered dig på at møde dine skælmske, nye indbyggere, inklusive drilske vaskebjørne og snu ræve. Du kan forbedre din park med en gavmild portion rekvisitter og dekorationer med tusmørketema. Og dyk ned i et omfattende, nyt karrierescenarie, der foregår i Transsylvaniens smukke natur. FEM TUSMØRKEDYR Vi præsenterer vaskebjørnen, rødræven, den almindelige vombat, det stribede stinkdyr og den egyptiske flyvehund! Disse nuttede arter opholder sig som regel i huler og løbegange, så de vil føle sig helt hjemme, hvis du bygger hyggelige, nye habitater til dem. Invitér de besøgende til et glimt af de sky vaskebjørne uden for deres vante jagtmarker i byen og i mere naturlige omgivelser. Find din favorit-rødræv blandt et kæmpe udvalg af flotte farvevariationer som sølv, sort, hvid, kryds og broget. Se, hvordan vombatter og stinkdyr lever, leger og opfostrer deres unger i hulerne. Og tag dig af en koloni af ærefrygtindgydende egyptiske flyvehunde i en helt ny spadsereudstilling, hvor gæsterne kan gå ind og lade flagermusene suse hen over sig. Der er også en ny forbedringsgenstand: Dine dyr kommer til at elske at lege med den hoppende græskarbold! MERE END 200 DEKORATIONSELEMENTER Slip din kreativitet løs med inspirerende, nye dekorationer. Kom natten i møde med boblende kedler, edderkoppespind, øjemærkater og forskellige udskårne græskar. Byg detaljerede borge og landsbyer med friske arkitekturkomponenter som mure, tårne, tømmer og metal. Tilføj skumle planter som naturligt forvredne børstekoglefyrretræer, skyggeelskende vedbend, spøgelsessvampe og fingerbøl. Uanset om de pryder et gadehjørne med grinende gargoiler eller løfter et truende faldgitter over indgangen til din zoologiske have, så indfanger de nye dekorationer ånden fra denne Planet Zoo-pakke. Udvid din zoo i en anderledes retning, og giv dine gæster et helt nyt område at udforske. ET NYT KARRIERESCENARIE Velkommen til Transsylvanien! Hjælp Nancy med at rehabilitere en forvirrende zoo, hvor undslupne ræve strejfer frit omkring. Tag dig af adskillige nye arter, byg smukke habitater, og red en af Himalayas brune bjørne fra en rig kendis, så du kan rette op på din skrantende virksomhed og atter få gæsterne til at strømme gennem portene. Det første karrierescenarie siden Planet Zoos debut-DLC er en omfattende og opslugende kampagne med en unik atmosfære.